×
Děkujeme za váš zájem, co nejdříve se vám ozveme.
×
Formulář se bohužel nepodařilo odeslat, prosím zkuste to znovu později.
hlavní foto

Komplexní informační
systém pro poskytovatele
pobytových služeb.

Nyní s modulem
ŘÍZENÍ ORGANIZACE

Seznamte se
s vaším novým týmovým pomocníkem

Potřebujete mít přístup k aktuálním datům a jistotu, že jsou legislativně správně. Pořád ale slyšíte důvody, proč to nejde: všichni mají moc práce, papírování je zdržuje, mají na starosti něco jiného, mají v práci jiný systém, pracují na směny, nebo na úplně jiné pobočce… Výsledkem je, že nemáte vše, co ke své práci potřebujete.

Seznamte se s vaším novým týmovým pomocníkem CYGNUSem. Průběžně sbírá potřebné informace od všech lidí, ze všech oddělení i všech poboček a ukládá je na jednom místě na cloudu. Takže se na ně můžete podívat odkudkoliv a kdykoliv. Můžete si být jisti, že vaše dokumentace bude vedena legislativně správně a maximálně efektivně. Samozřejmostí jsou přehledné a praktické statistiky, které si vytvoříte na pár kliků.  

Chci poptat

Jaké jsou jeho největší 
přednosti?

Jeden systém pro všechny

Každý ve vašem týmu získá speciálně vymyšlené nástroje a technické vychytávky, které mu pomohou zjednodušit, snížit administrativu a možnou chybovost. 

K datům se dostanete odkudkoliv a kdykoliv

Data se ukládají na našem cloudu, takže se k nim dostanete kdykoliv bude potřeba. Samozřejmě, zálohování a bezpečnost bereme na sebe, takže vám odpadají starosti a náklady s tím spojené.

Možnost spravovat i více poboček

Všechna data se centralizují na jednom místě. Kdo a kam bude mít přístup je jen o vašem konkrétním nastavení práv.

Bude o vás pečováno

Nejen že vaše lidi naučíme se systémem pracovat, ale ještě se s námi budou moci neustále vzdělávat. A samozřejmostí jsou naši konzultanti na drátě, mailu či chatu. 

Chcete vědět víc?
Přijedeme, předvedeme...

CYGNUS obsahuje všechny potřebné nástroje pro komplexní správu žadatelů, klientů a zaměstnanců. Speciálně pro zdravotní úsek přináší jedinečné a inovativní řešení s možností vést ošetřovatelskou dokumentaci kompletně pouze v elektronické podobě. Navíc Vám usnadní zpracování sociální a ošetřovatelské dokumentace o klientech s důrazem na naplnění standardu kvality sociálních služeb č. 5. – Individuální plánování průběhu sociální služby. Zdokumentované intervence ošetřovatelské péče lze snadno vyúčtovat na zdravotní pojišťovnu a dávky pojišťovnám následně odeslat jednoduše přímo z programu. Je také vhodným pomocníkem v naplnění standardu kvality č. 10 (Profesní rozvoj zaměstnanců) v zařízeních poskytujících sociální služby.

Co všechno umí CYGNUS?

Jste ve vedoucí pozici, všeobecná sestra, sociální pracovnice nebo vedoucí stravovacího provozu?
Podívejte se na následující videa šitá na míru přímo Vám! 

„Nové funkce komplexního nástroje Stravovací provoz Vám jednoduše zachutnají!“                                                                                                                       
 
  • Tvorba jídelních lístků
  • Normování
  • Alergeny a nutriční hodnoty
  • Sledování spotřeby
  • Webová objednávka stravy
  • Výdejní terminál
  • Skladové hospodářství
  • Ochranné pracovní pomůcky

 
„Řízení organizace je rozšíření informačního systému CYGNUS, které vám efektivně vyřeší předávání informací v rámci celé organizace. Pomocí těchto nástrojů můžete se všemi zaměstnanci, úseky i jednotlivci sdílet informace a novinky a také jednoduše zveřejňovat dokumenty.“
 
  • Sdílení dokumentů
  • Oznámení pro organizaci
  • Volba jednotlivců i skupin příjemců
  • Potvrzení o přečtení oznámení i dokumentu
„CYGNUS je komplexní informační systém nabitý souborem nástrojů, které jsou speciálně vyvinuté pro různé pracovní pozice v pobytových službách. Všichni vaši lidé dostanou nejmodernější nástroje a technické vychytávky, které jim pomohou zvládat jejich práci efektivněji, pohodlně a s úsměvem.“
 
  • Moderní informační systém od spolehlivého dodavatele
  • Všechna data v jednom informačním systému, zálohovaná a v bezpečí
  • Přístup odkudkoliv a kdykoliv díky cloudu
  • Velké množství specializovaných nástrojů a funkcí
  • Přehled o chodu a ekonomice organizace, statistiky
  • Kvalitní podpora a školení uživatelů
Soubor nástrojů a funkcí pro efektivní zpracování veškeré administrativy, spojené s poskytováním sociální služby.“                                                 
 
  • Agenda zájemců o službu a pořadník žadatelů
  • Evidence dospělých i dětských klientů a jejich smluv
  • Výpočet předpisů a vyúčtování poskytované služby
  • Finanční i hmotná depozita
  • Nepřítomnost klienta a výpočet vratek
  • Hromadná výplatnice důchodů
  • Nástroje pro přepočet smluv a valorizaci
  • Generování dokumentů na základě vytvořené šablony
  • Individuální plány, plány péče, záznamy i hodnocení péče
Veškeré potřebné nástroje pro vedení sociální a ošetřovatelské dokumentace, vždy s důrazem na legislativu a naplnění standardů kvality sociálních služeb. Jedinečné a inovativní řešení s možností vést ošetřovatelskou dokumentaci kompletně a pouze v elektronické podobě.“

 
  • Formuláře pro zhodnocení stavu klienta a ošetřovatelská anamnéza
  • ORP poukazy a ošetřovatelský plán
  • Záznamy, realizace a hodnocení ošetřovatelské péče
  • Vyúčtování výkonů na ZP
  • Integrovaný elektronický podpis
  • Evidence ordinovaných léků, objednávky, e-Recepty
  • Evidence inkontinenčních pomůcek a jejich objednávky.
  • Plánování směn v nepřetržitém / směnném provozu, plán dovolených
  • Zpracování a vyhodnocení docházky
  • Hodnocení a vzdělávání zaměstnanců
  • Sledování lékařských prohlídek, evidence přidělených ochranných pomůcek
„Nejenom pro všechny Vrchní sestry přinášíme užitečný modul INKO.
Jedná se o inovativní nástroj pro pravidelné a efektivní objednávání inkontinenčních pomůcek.“


Mezi jeho hlavní výhody pro Vás se řadí zejména:
 
  • Automatické kontroly preskripčních limitů
  • Kontroly nově nastoupených a hospitalizovaných klientů
  • Hromadný tisk poukazů klientů dané objednávky
  • Automatické předvyplnění pomůcky klientům dané objednávky
  • Stále aktuální nabídka – napojení na sortiment vašeho dodavatele
  • Možnost sledování stavu odeslané objednávky

Máme pro Vás i doplňkový HW, díky kterému budete ještě efektivnější.

Přesvědčte se sami