Seznamte se
s vaším novým týmovým pomocníkem
Potřebujete mít přístup k aktuálním datům a jistotu, že jsou legislativně správně. Pořád ale slyšíte důvody, proč to nejde: všichni mají moc práce, papírování je zdržuje, mají na starosti něco jiného, mají v práci jiný systém, pracují na směny, nebo na úplně jiné pobočce… Výsledkem je, že nemáte vše, co ke své práci potřebujete.
Seznamte se s vaším novým týmovým pomocníkem CYGNUSem. Průběžně sbírá potřebné informace od všech lidí, ze všech oddělení i všech poboček a ukládá je na jednom místě na cloudu. Takže se na ně můžete podívat odkudkoliv a kdykoliv. Můžete si být jisti, že vaše dokumentace bude vedena legislativně správně a maximálně efektivně. Samozřejmostí jsou přehledné a praktické statistiky, které si vytvoříte na pár kliků.
Jaké jsou jeho největší
přednosti?
Každý ve vašem týmu získá speciálně vymyšlené nástroje a technické vychytávky, které mu pomohou zjednodušit, snížit administrativu a možnou chybovost.
Data se ukládají na našem cloudu, takže se k nim dostanete kdykoliv bude potřeba. Samozřejmě, zálohování a bezpečnost bereme na sebe, takže vám odpadají starosti a náklady s tím spojené.
Všechna data se centralizují na jednom místě. Kdo a kam bude mít přístup je jen o vašem konkrétním nastavení práv.
Nejen že vaše lidi naučíme se systémem pracovat, ale ještě se s námi budou moci neustále vzdělávat. A samozřejmostí jsou naši konzultanti na drátě, mailu či chatu.
Chcete vědět víc?
Přijedeme, předvedeme...
CYGNUS obsahuje všechny potřebné nástroje pro komplexní správu žadatelů, klientů a zaměstnanců. Speciálně pro zdravotní úsek přináší jedinečné a inovativní řešení s možností vést ošetřovatelskou dokumentaci kompletně pouze v elektronické podobě. Navíc Vám usnadní zpracování sociální a ošetřovatelské dokumentace o klientech s důrazem na naplnění standardu kvality sociálních služeb č. 5. – Individuální plánování průběhu sociální služby. Zdokumentované intervence ošetřovatelské péče lze snadno vyúčtovat na zdravotní pojišťovnu a dávky pojišťovnám následně odeslat jednoduše přímo z programu. Je také vhodným pomocníkem v naplnění standardu kvality č. 10 (Profesní rozvoj zaměstnanců) v zařízeních poskytujících sociální služby.
Co všechno umí CYGNUS?
Jste ve vedoucí pozici, všeobecná sestra, sociální pracovnice nebo vedoucí stravovacího provozu?
Podívejte se na následující videa šitá na míru přímo Vám!
- Tvorba jídelních lístků
- Normování
- Alergeny a nutriční hodnoty
- Sledování spotřeby
- Webová objednávka stravy
- Výdejní terminál
- Skladové hospodářství
- Ochranné pracovní pomůcky
- Sdílení dokumentů
- Oznámení pro organizaci
- Volba jednotlivců i skupin příjemců
- Potvrzení o přečtení oznámení i dokumentu
- Moderní informační systém od spolehlivého dodavatele
- Všechna data v jednom informačním systému, zálohovaná a v bezpečí
- Přístup odkudkoliv a kdykoliv díky cloudu
- Velké množství specializovaných nástrojů a funkcí
- Přehled o chodu a ekonomice organizace, statistiky
- Kvalitní podpora a školení uživatelů
- Formuláře pro zhodnocení stavu klienta a ošetřovatelská anamnéza
- ORP poukazy a ošetřovatelský plán
- Záznamy, realizace a hodnocení ošetřovatelské péče
- Vyúčtování výkonů na ZP
- Integrovaný elektronický podpis
- Evidence ordinovaných léků, objednávky, e-Recepty
- Evidence inkontinenčních pomůcek a jejich objednávky.
- Plánování směn v nepřetržitém / směnném provozu, plán dovolených
- Zpracování a vyhodnocení docházky
- Hodnocení a vzdělávání zaměstnanců
- Sledování lékařských prohlídek, evidence přidělených ochranných pomůcek